Strona główna / Miasto i Gmina / POLDANOR ogłasza VIII edycję Konkursu „Działajmy Razem”

POLDANOR ogłasza VIII edycję Konkursu „Działajmy Razem”

Do końca marca można składać wnioski o dofinansowanie w konkursie grantowym organizowanym przez firmę Poldanor. Ideą przedsięwzięcia jest wspieranie inicjatyw społecznych przyczyniających się do polepszenia jakości życia. Konkurs rokrocznie cieszy się ogromnym zainteresowaniem wśród lokalnej społeczności.

 

W tej edycji konkursu wyodrębniono dwa rodzaje dofinansowania:

  1. „Działajmy Razem 5000” – najlepsze 4 projekty zostaną nagrodzone dotacjami na ich realizację w wysokości do 5.000 .
  2. „Działajmy Razem 1500” – najlepsze 2 projekty zostaną nagrodzone dotacjami na ich realizację w wysokości do 1.500 .

 

Pozostałe założenia konkursu pozostają takie same:

  • podniesienie jakości życia we wsi, gminie za sprawą wspólnych działań mieszkańców i pracowników Poldanor SA;
  • wnioskodawcami mogą być organizacje działające na obszarze gmin, w których prowadzimy swoją działalność.

Dodatkowo punktowane będą projekty zawierające działania proekologiczne (związane np. z sadzeniem zieleni, oczyszczaniem wód czy terenów). Pierwszeństwo będą miały projekty realizowane w sołectwach, na terenie których Poldanor SA prowadzi swoją działalność.

Tak, jak w ubiegłych latach prosimy Państwa o pomoc w przekazaniu potrzebnych informacji na temat konkursu do wszystkich tych, którzy mogliby z niego skorzystać.

W załączeniu przesyłamy ogłoszenie o konkursie. Dodatkowe informacje i potrzebne dokumenty można pobrać z naszej strony internetowej www.poldanor.com.pl. Znajdują się one w zakładce JESTEŚMY ODPOWIEDZIALNI w podstronie Konkurs „Działajmy Razem”.

 

Zgodnie z art.13 ust.1 i ust.2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 216/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), dalej jako „RODO”, informujemy, że: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Debrznie z siedzibą 77-310 Debrzno, ul. Traugutta 2, tel. 59 83-35-351 Inspektorem ochrony danych jest Pani Bernadeta Kopeć, mail: bip@debrzno.pl Pani/Pana dane osobowe, w szczególności w postaci imienia, nazwiska, stanowiska, numeru telefonu oraz adresu poczty elektronicznej, zostały przekazane nam bezpośrednio w trakcie rozmowy telefonicznej, korespondencji e-mail lub tradycyjnej. Celem przetwarzania w/w danych osobowych jest prowadzenia korespondencji mailowej, tradycyjnej i telefonicznej – art.6 ust.1 a) RODO; lub realizacji zamówień / wykonania umowy - art. 6 ust. 1 lit. b) RODO. Odbiorcami Pani/Pana danych będą upoważnieni do przetwarzania danych osobowych pracownicy Administratora. Dane osobowe nie będą udostępniane innym podmiotom, ani nie będą przekazywane do państw trzecich, chyba że konieczność taka wynikać będzie z obowiązujących przepisów prawa - art.6 ust.1 c) RODO. Dane osobowe będą przetwarzane do momentu wycofania zgody na ich przetwarzanie, skutecznego wniesienia sprzeciwu, bądź wypełnienia celu, dla którego prowadzono korespondencję lub przez okres przedawnienia roszczeń, wynikających z realizacji umowy. Każdy, kogo dane osobowe są przetwarzane ma prawo żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia sprzeciwu, przenoszenia danych oraz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku stwierdzenia, iż dane przetwarzane są w sposób niezgodny z prawem. Dane osobowe nie podlegają procesom zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowaniu