Strona główna / Ogłoszenia / Konkurs w ramach Działania 5.3. – Opieka nad dziećmi do lat 3 

Konkurs w ramach Działania 5.3. – Opieka nad dziećmi do lat 3 

Lokalny Punkt Inforamcyjny Funduszy Europejskich w Chojnicach informuje, iż z dnie 26 maja 2020 r. Samorząd Województwa Pomorskiego wznowił zawieszony w dniu 13 marca 2020 r. konkurs w ramach Działania 5.3. Opieka nad dziećmi do lat 3 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego.

Wznowiony termin na złożenie wniosków kończy się z dniem 30 czerwca 2020 r.

W ramach konkursu można składać wnioski o dofinansowaie następujących przedsięwzięć:

  1. tworzenie nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3, w tym dostosowanych do potrzeb dzieci z niepełnosprawnościami, w istniejących lub nowo tworzonych instytucjonalnych formach opieki oraz dostosowanie istniejących miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 do potrzeb dzieci z niepełnosprawnościami, obejmujące m.in.:
  2. dostosowanie lub adaptację (prace remontowo-wykończeniowe) budynków i pomieszczeń do potrzeb dzieci, w tym do wymogów budowlanych, sanitarno-higienicznych, bezpieczeństwa przeciwpożarowego zgodnie z koncepcją uniwersalnego projektowania,
  3. zakup i montaż wyposażenia (w tym m.in. meble, wyposażenie wypoczynkowe, wyposażenie sanitarne, zabawki),
  4. zakup pomocy do prowadzenia zajęć opiekuńczo – wychowawczych i edukacyjnych, specjalistycznego sprzętu oraz narzędzi do rozpoznawania potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych dzieci, wspomagania rozwoju i prowadzenia terapii dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, ze szczególnym uwzględnieniem tych pomocy, sprzętu i narzędzi, które są zgodne z koncepcją uniwersalnego projektowania,
  5. wyposażenie i montaż placu zabaw wraz z bezpieczną nawierzchnią i ogrodzeniem,
  6. modyfikacja przestrzeni wspierająca rozwój psychoruchowy i poznawczy dzieci,
  7. zapewnienie bieżącego funkcjonowania utworzonego miejsca opieki nad dziećmi do lat 3, w tym np. koszty wynagrodzenia personelu zatrudnionego w miejscu opieki nad dziećmi do lat 3, koszty opłat za wyżywienie i pobyt dziecka,
  8. przeszkolenie w zawodzie dziennego opiekuna oraz szkolenie uzupełniające,
  9. inne wydatki, o ile są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania miejsca opieki nad dziećmi do lat 3.
  10. sfinansowanie kosztów usług bieżącej opieki nad dziećmi do lat 3 (wyłącznie w szczególnie uzasadnionych sytuacjach, jako uzupełnienie działań określonych w lit. a), obejmujące:
  11. pokrycie kosztów wynagrodzenia oraz kosztów składek na ubezpieczenie społeczne niani sprawującej opiekę nad dzieckiem, zgodnie z umową o świadczenie usług,
  12. pokrycie kosztów wynagrodzenia opiekuna dziennego w części odpowiadającej kosztom opieki nad dzieckiem skierowanym w ramach projektu.

Podmioty, które mogą składać wnioski:

  1. jednostki samorządu terytorialnego i ich jednostki organizacyjne,
  2. związki i stowarzyszenia jednostek samorządu terytorialnego,
  3. osoby prawne i jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej,
  4. przedsiębiorcy,
  5. organizacje pozarządowe,
  6. podmioty ekonomii społecznej/przedsiębiorstwa społeczne,
  7. ROT/LOT.

Całość informacji o konkursie oraz pełna dokumentacja konkursowa, znajduje się pod poniższym linkiem:

https://www.rpo.pomorskie.eu/-/nabor-wnioskow-o-dofinansowanie-projektow-w-ramach-dzialania-5-3-opieka-nad-dziecmi-do-lat-3-rpo-wp-2014-2020

**************************************

Lokalny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Chojnicach

Stowarzyszenie Wdzydzko – Charzykowska Lokalna Grupa Rybacka „Mòrénka”

ul. Wysoka 3/16, 89-600 Chojnice

telefon : +48 52 334 48 47; +48 52 334 33 07; +48 517 129 716

fax: +48 52 334 33 07

chojnice.pife@pomorskie.eu

www.pomorskiewunii.pl

www.funduszeeuropejskie.gov.pl

www.facebook.com/lpichojnice

Godziny otwarcia Punktu:

poniedziałek: 8:00-18:00

wtorek-piątek: 8:00-16:00

Zgodnie z art.13 ust.1 i ust.2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 216/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), dalej jako „RODO”, informujemy, że: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Debrznie z siedzibą 77-310 Debrzno, ul. Traugutta 2, tel. 59 83-35-351 Inspektorem ochrony danych jest Pani Bernadeta Kopeć, mail: bip@debrzno.pl Pani/Pana dane osobowe, w szczególności w postaci imienia, nazwiska, stanowiska, numeru telefonu oraz adresu poczty elektronicznej, zostały przekazane nam bezpośrednio w trakcie rozmowy telefonicznej, korespondencji e-mail lub tradycyjnej. Celem przetwarzania w/w danych osobowych jest prowadzenia korespondencji mailowej, tradycyjnej i telefonicznej – art.6 ust.1 a) RODO; lub realizacji zamówień / wykonania umowy - art. 6 ust. 1 lit. b) RODO. Odbiorcami Pani/Pana danych będą upoważnieni do przetwarzania danych osobowych pracownicy Administratora. Dane osobowe nie będą udostępniane innym podmiotom, ani nie będą przekazywane do państw trzecich, chyba że konieczność taka wynikać będzie z obowiązujących przepisów prawa - art.6 ust.1 c) RODO. Dane osobowe będą przetwarzane do momentu wycofania zgody na ich przetwarzanie, skutecznego wniesienia sprzeciwu, bądź wypełnienia celu, dla którego prowadzono korespondencję lub przez okres przedawnienia roszczeń, wynikających z realizacji umowy. Każdy, kogo dane osobowe są przetwarzane ma prawo żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia sprzeciwu, przenoszenia danych oraz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku stwierdzenia, iż dane przetwarzane są w sposób niezgodny z prawem. Dane osobowe nie podlegają procesom zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowaniu