Strona główna / Edukacja / Bezpłatne szkolenie

Bezpłatne szkolenie

Szanowni Państwo,

Polska Fundacja Przedsiębiorczości (PFP) – jako instytucja wspierająca rozwój mikro, małych i średnich przedsiębiorstw (MSP) ma przyjemność zaprosić Państwa na bezpłatne szkolenie pt „Prawno – podatkowe aspekty handlu w sieci – e-sklep”.

Celem szkolenia jest przekazanie podstawowej wiedzy związanej z prowadzeniem sklepu internetowego wynikającej z przepisów prawa podatkowego oraz pozostałych aktów prawnych dotyczących e-handlu.

Szkolenie kierowane jest do osób, które zamierzają rozpocząć lub już rozpoczęły działalność gospodarczą w zakresie e-handlu i chcą zdobyć lub uzupełnić wiedzę, aby podejmować prawidłowe decyzje. Materiały szkoleniowe zostały przygotowane w oparciu o czternaście aktów prawnych regulujących sprzedaż w sieci.

Podczas szkolenia uczestnicy:

1. Zdobędą fundamentalną wiedzę w zakresie podstawowych podatków obowiązujących przedsiębiorcę prowadzącego sklep internetowy i wybiorą optymalny wariant formy opodatkowania.

2. Zapoznają się z przepisami regulującymi funkcjonowanie e-handlu w zakresie praw konsumenta, procedury reklamacyjnej oraz regulaminu.

Szkolenie poprowadzi pani Beata Kuśmierek doradca biznesowy, certyfikowany księgowy z dwudziestoletnim doświadczeniem, właścicielka biura rachunkowego.

Szkolenie odbędzie się dnia 4 maja 2015 r. w Chojnicach w godz. 9.00 – 16.00 miejsce szkolenia: Wszechnica Chojnicka ul. Wysoka 3, 89-600 Chojnice, sala 101 (konferencyjna).

Szczegółowy harmonogram szkolenia w załączeniu. Podczas szkolenia uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe, a po szkoleniu – zaświadczenie o uczestniczeniu w szkoleniu.

Udział w szkoleniu jest bezpłatny.

W celu rezerwacji miejsca dla Państwa Firmy, uprzejmie prosimy o imienne potwierdzenie przyjęcia naszego zaproszenia pod numerem telefonu 59 846 84 47 lub na email: p.sazon@pfp.com.pl

W razie pytań, prosimy o kontakt: Piotr Sazon, tel.: 59 846 84 47.

Zgodnie z art.13 ust.1 i ust.2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 216/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), dalej jako „RODO”, informujemy, że: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Debrznie z siedzibą 77-310 Debrzno, ul. Traugutta 2, tel. 59 83-35-351 Inspektorem ochrony danych jest Pani Bernadeta Kopeć, mail: bip@debrzno.pl Pani/Pana dane osobowe, w szczególności w postaci imienia, nazwiska, stanowiska, numeru telefonu oraz adresu poczty elektronicznej, zostały przekazane nam bezpośrednio w trakcie rozmowy telefonicznej, korespondencji e-mail lub tradycyjnej. Celem przetwarzania w/w danych osobowych jest prowadzenia korespondencji mailowej, tradycyjnej i telefonicznej – art.6 ust.1 a) RODO; lub realizacji zamówień / wykonania umowy - art. 6 ust. 1 lit. b) RODO. Odbiorcami Pani/Pana danych będą upoważnieni do przetwarzania danych osobowych pracownicy Administratora. Dane osobowe nie będą udostępniane innym podmiotom, ani nie będą przekazywane do państw trzecich, chyba że konieczność taka wynikać będzie z obowiązujących przepisów prawa - art.6 ust.1 c) RODO. Dane osobowe będą przetwarzane do momentu wycofania zgody na ich przetwarzanie, skutecznego wniesienia sprzeciwu, bądź wypełnienia celu, dla którego prowadzono korespondencję lub przez okres przedawnienia roszczeń, wynikających z realizacji umowy. Każdy, kogo dane osobowe są przetwarzane ma prawo żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia sprzeciwu, przenoszenia danych oraz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku stwierdzenia, iż dane przetwarzane są w sposób niezgodny z prawem. Dane osobowe nie podlegają procesom zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowaniu